Ugrás a fő tartalomra

Rövid kis történet...

… két évvel ezelőttről, egy kedves taxisofőrrel.

Helyszín: taxi
Szereplők: jómagam, mint egy úri-muri szálloda mezei szobalánya, valamint a taxisofőr
Írta és rendezte: az élet
Idő: 21:01
Berobbanok a taxiba a kilencórási végzés után egy sóhajjal, sofőr csóka rákérdez, én vagyok-e Kéti, mondom igen, megegyezünk, hová vigyen (egyetlen helyre kérhetek taxit a szálloda pénzén), aztán pontosítunk, hogy a buszmegállók kellenek nekem, mert jövök haza Glosterbe. Itt kattant valami emberünknek, és a következő történt:
- Elviszlek Glosterbe ingyen, ha akarod.
- Mi? Izé, köszi, nem kell...
- Biztos? Tényleg nem kérek érte semmit.
- Najó, ha tényleg nem kérsz érte semmit...
- Ne ijedj meg, igazából te vagy ma az utolsó fuvarom, utána megyek haza Glosterbe, de ha elvihetlek, akkor nem kell kerülnöm Chelt felé, és te is gyorsabban hazaérsz, nem?
- De-de-de, köszönöm szépen.
- Igazán nincs mit, amúgy honnan jöttél?
- Magyarországról, és te?
- Pakisztánból, de kettős állampolgár vagyok.
És utána még dumáltunk pár dologról, szegény akcentusára elég nehezen állt rá a fülem, de nagyon kedves volt, és végül néhány utcányira rakott ki, egy órával hamarabb, mint ahogy busszal hazaestem volna. :D :D :D

Megjegyzések