Ugrás a fő tartalomra

Költözés meg az ablak-lakótársam


Lett egy macska az ablakomban.


Vasárnap elég benga időt sikerült kifogni, de végül nem áztunk el, csak ilyen szitálós eső volt, az is az utolsó kanyarunkra találta ki magát. Reggel átbumliztunk a Landladyhez, elmondta a szerződést, aláírogattunk, szólt, hogy figyeljek oda az ablakra, mert van egy cica, aki képes bejönni. A cica akkor jelent meg elsőre, mikor hazaértünk a bevásárlásból. Gigi rögtön kilógott az ablakba úgy fél órára, James meg (aki mint kiderült, lány, és nem ez a neve) úgy tud hízelegni, hogy még engem is meghat, holott én nem vagyok nagyon macskapárti. Amúgy ha kinyitom az ablakot, mindig megpróbál bejönni, és rá kell szólnom, hogy na ne már. (Nem tarthatunk állatot.)
Ja amúgy, körbejártunk mindent, hogy vegyünk nekem átalakítót a netbook adapterhez meg a telefontöltőhöz, és nem volt sehol. Hétfőn sikerült venni végül kettőt.
Szépen belaktam a szobám, egyelőre nincs sok cuccom, szóval bőven kényelmes, VAN ASZTAL (ez fontos. Nagyon.), és szerintem a ház legtöbb praktikus megoldását nálam követték el, mert pl. a fürdőszobában nincsen sem törölközőtartó, sem egy sarokpolc a tusfürdőknek. Egyikben sem, a nagyobb fürdőt meghagytuk a fiúknak.
Igen, három sráccal lakunk együtt, de egyelőre csak az egyikükkel tudunk beszélgetni, mert a másik kettő nem igazán jár a konyhában, mikor mi is ott vagyunk. És mivel a nevüket sem tudjuk, ezért mindenkit szobaszám alapján emlegetünk, szóval Ötöskével tartjuk a kapcsolatot, aki a másodikon lakik amúgy, és Romániából jött, és még Szegedet is vágja. Az eddigiek alapján amúgy, rendesebb mint a másik házban a négy lány, akiket otthagytunk.
De egyébként nagyon menő a kis házikó, van egy kis kertünk is, minden nagyon korrekt, és még a lelkünket sem kellett eladnunk érte.



Az angolok valamiért bolondulnak ezekért az üdvözlőlapokért, és kaptam egyet Gigitől~

Megjegyzések