Ugrás a fő tartalomra

English breakfast & Gloucester Comic-Con


Némi kóválygás után a lakásban összekaptuk magunkat, elvágtattunk reggelizni, mert Gigi szerint egy pillanatig sem voltam Angliában, ha nem ettem igazi angol reggelit, így gyorsan orvosolni kellett a problémát.

 Háromnegyed tízkor estünk be a helyre, a lány mondta, hogy tíztől van reggeli, várnunk kell, de nem problémáztunk, addig kikaptuk a teát. Szerintem egyszerű Earl Grey volt, a kábé három decis kannába két filtert is beletett, a végére jó erős volt, és kaptunk mellé tejszínt is, cukrot meg a szomszéd asztalról szereztünk.
A reggeli maga bőséges volt ahhoz képest, hogy csak a kisebb adagot kértük. A bab édeskés, paradicsomos szószban volt, a gombát simán megpirították olajon, volt egy darab burgonyakrokett, a bacon tök jó volt, a tükörtojást elrontani nem lehet, de a kolbász. Oké, tegyük hozzá, a hely török étterem, és másodjára böngésztük át a menüt, mire feltűnt, hogy amúgy semmilyen disznó nincs az étlapon. Szóval valami csirke jellegű húsból volt, ennek megfelelően (meg mert nem ismerik a pirospaprika fogalmát) eléggé hókatag volt, de az íze nem volt rossz. (Főleg nekem, én nem is nagyon szeretem a kolbászt.) A vaj egy kicsit sós volt, de összességében tök jó volt minden.

És nyakunkba kaptuk a várost, hogy átsétáljunk a Comic-Con helyszínére, a Kingsholm Stadiumba, ami amúgy mindössze húsz percre van gyalog tőlünk. Conra járó vidékiként elég menő érzés volt annyit mondani, hogy elsétálunk Conra, ahhoz képest a kabátom vizsgázott vízállóságból, mert megint esett. (Egy idő után meg fogom unni az időjárás taglalását, eskü. De tényleg.)
Online jegyünk volt, azt lecsipogtattuk, kaptunk egy-egy zöld, kivehetetlen feliratú nyomdát a kezünkre, és már bent is voltunk.
Oké, azt tudni kell, hogy Gloucester nem egy nagyváros. Szóval ez itt vidék, és engem már maga a tény is meglepett, hogy szervezkednek ide ilyeneket. Főleg kétnapos rendezvényt. A vasárnap főleg beszélgetős panelekből állt, meghívott színészek voltak egy csomó most futó sorozatból (Game of Thorens, The Walking Dead), persze nem nagy nevekre kell gondolni. A Rendőrakadémiás csávó végig két plüss Pikachuval bohóckodott, de úgy, hogy mindkétszer, mikor arra jártunk, nagyon nevettem rajta.
A helyszín maga nem volt nagy, háromszor is körbejártunk rajta, mindent meg tudtunk nézni kényelmesen, mert nem volt tömeg, sem fulladásközeli élmény, még a mosdónál sem volt sor vagy akár várakozás sem. Vagy itt is lazább nap a vasárnap, vagy alapvetően nem számoltak túl sok érdeklődővel, mégis, pont annyian voltunk, hogy a babakocsisok vagy kerekesszékesek is elfértek, és a hely méretei is pont megfeleltek.
A rendezvény lényegét inkább abban láttam, hogy itt aztán nagyjából bármilyen most népszerű sorozat/film/játék, limitáltabb mértékben anime/manga ereklyéit be lehet szerezni, amire csak ingerenciánk támadna. Annyi POP! figurát láttunk, hogy egy idő után végig sem néztem a neveket, csak ki-kiszúrtam egy-egy ismerős karaktert. Mindent uralt a Marvel, és annyi fancuccot láttam a Guardians of the Galaxy vol.2-höz, hogy szerintem nincs az a finnyás fan, aki nem talált volna valamit magának, amit szívesen hazavinne. Rengeteg Harry Potter témájú holmi is volt (szerintem a fél ország ebből akar megélni amúgy, mármint, bemész egy random ruhaüzletbe, és egy állványon ott lóg egy rakat HP-s cucc, bár nagyjából olyan áron, mint a többi ruha), és persze a Doctor Who is képviseltette magát, még életnagyságú dalekekkel is.
Volt néhány cosplayer is, a legjobban az a család tetszett, ahol apuka Mario volt, a kislány Poison Ivy, a kisfiú meg Hulk. Egyébként Disney hercegnők, Free!, Attack on Titan, Killing Stalking és Yuri On Ice karakerek jöttek szembe.
Voltak kirakva figurák életnagyságban, van szelfim Deadpoollal, Pókemberrel és Groottal is; volt kicsiknek Legendás állatokos játék, meg lehetett keresni Newt elszabadult állatait az egyik helyiségben, ahol egyébként a boszorkánykonyhában saját bájitalt lehetett kotyvasztani egy lelkes boszorkány segítségével, mindenféle csillámporból, színes golyóból, meg ki tudja, még miből.
Kint meg leparkoltak néhány igencsak menő járgányt, képek lentebb. Meg úgy képek mindenről, mert lőttem egy nagy rakással.












Ágynemű.





A Sucker for paines pulcsira mentem, de nem tudtam közelebb jutni egy jobb képért.












Nem tudom, mi lehet benne, ha még a Colossal is ráindult...






Megkóstoltuk a mochit, és egyáltalán nem olyan szörnyű, mint hittem.




Megjegyzések