Ugrás a fő tartalomra

Hétvégi buli

 Hosszú hétvégés ünneplést csaptunk, hármunknak volt szülinapja. Nem volt zökkenőmentes, sosem az, pedig olyan egyszerű lenne.

 És mégsem. Valami mindig van. A mostani hullámai még szaladnak valahol, hogy kit és mikor érnek utol, nem tudni.
 De én jól éreztem magam, nekem nagyon jó volt, CAH-oztunk, ettünk óriás palacsintát, két sörtől boldog voltam, és megkaptam a baglyos táskát, amit annyira szerettem volna. Vasárnap strandon voltunk, jó volt a víz, nem voltak millióan, volt árnyék meg lángos, este meg vihar. Az volt a legjobb, hogy egész hétvégén nevettem.

 Letudtam a gyakorlatot, a gyerekkönyvtárban vagdicsoltam két napig felhőcskéket, szakmailag semmi, amúgy meg elvoltam, a végére tök kedvesek voltak. Leadtam a naplókat meg az igazolásokat tegnap, és meg is kaptam a két gyakorlatért a két ötöst. A félév ezennel letudva, változó teljesítménnyel, pedig ugyanúgy nem tudok írni mint a télen.

 Két hete felköltöztem a szobámba. Van egy nyolcvan centis fal a házban, nem vitte át a wifi, nyolc évig alig használtam a szobámat. Most meg itt lakom mert lett wifijel erősítőnk, három napig kényszeresen takarítottam és még mindig nincs minden teljesen rendben, de legalább már alakul. Egy fióknyi rajzcuccot ajándékozom el, meg egy könyvet is, mindent a hely kedvéért. Bár a könyvet kivételesen nem sajnálom, jó helyre kerül, én meg úgysem olvasnám el megint. 

 A nyaralást szervezzük nagyon, július közepén megyünk a lányokkal, Balaton part, egy egész hét plusz két és fél nap Pesten, nagyon várjuk. Igaz, azok a bizonyos hisztihullámok itt is rombolhatnak, még kiderül.

Megjegyzések